Είκοσι χρόνια μετά την επιβολή του μέτρου, αίρεται η απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ενώ επικρατούσε αναβρασμός για την ανάδειξη του νέου πρωθυπουργού και οι πολιτικές εξελίξεις ήταν ραγδαίες, το υπουργείο Περιβάλλοντος πέρασε με τροπολογία στη Βουλή την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Μετά την ψήφιση σχετικής τροπολογίας στο σχέδιο νόμου "Νέος Τρόπος Έκδοσης Αδειών Δόμησης Ελέγχου Κατασκευών" άνοιξε ο δρόμος για την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στο Λεκανοπέδιο και τη Θεσσαλονίκη.
Είκοσι δηλαδή χρόνια μετά την απαγόρευση, οι οδηγοί των δύο μεγαλουπόλεων θα μπορούν να επιλέξουν αυτοκίνητο με πετρελαιοκινητήρα.
Αρκεί τα αυτοκίνητα, όπως σημειώνει το "Πρώτο Θέμα", να διαθέτουν diesel κινητήρες προδιαγραφών ρύπων Euro 5 και Euro 6, ενώ τα επαγγελματικά δεν πρέπει να ξεπερνούν τους τέσσερις τόνους.
Η αγορά ωστόσο δεν είναι προετοιμασμένη να αντεπεξέλθει σε αυτό το μέτρο, καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των εταιρειών δεν έχει εισάγει επαρκή αριθμό πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων.
"Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης, μεικτού βάρους μέχρι 4.000 χιλιόγραμμων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης εξαιρούνται των περιορισμών κυκλοφορίας στις περιοχές των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης που καθορίστηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 26 του Ν. 1959/1991 εφόσον η τεχνολογία τους πληροί τις προδιαγραφές του κανονισμού 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007", σημειώνεται στη σχετική τροπολογία.
Υπενθυμίζεται πως το μέτρο που απαγόρευε την πετρελαιοκίνηση στο Λεκανοπέδιο και τη Θεσσαλονίκη είχε επιβληθεί το 1991.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου