Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Εγώ είμαι εγώ!

Φονικά διλήμματα. Ανεύθυνα, επιτηδευμένα, φτιαγμένα με επιστήμη. Με στόχους εκφοβισμού, και κατευθυνόμενης θέλησης. Βγαλμένα από μεγάλα πανεπιστήμια.
Διλήμματα που η άγνοια μετατρέπει σε θεριστάδες ζωών, ονείρων, ελπίδων. Και, ή παραδίδεις την ψυχή σου με αντάλλαγμα την εύνοιά ή κρατάς την αξιοπρέπεια και υποφέρεις.
Διαλέγεις και παίρνεις, σαν τον πάγκο της λαϊκής.


Μόνο που σε ότι διαλέξεις επιστροφή δεν υπάρχει. Καταποντίζεσαι με την επιλογή σου στην αναξιοπρέπεια ή την ανθρωπιά.
Ας λειτουργήσουμε ανθρώπινα με οδηγό την ανθρωπιά και την λογική. Με το μυαλό και το συναίσθημα. Έτσι θ’ αποφύγουμε τον χαρακτηρισμό «έλογα ζώα».
Αν είναι να γίνουν οι άνεργοι τρία εκατομμύρια, ΝΑΙ έξω από το ευρώ!
Αν είναι οι άρρωστοι να μην έχουν φάρμακα,      ΝΑΙ έξω από το ευρώ!
Αν είναι να βλέπω τα Ελληνόπουλα να πεινούν,  ΝΑΙ έξω από το ευρώ!
Αν είναι να ευνουχίσουν την Ελληνικότητά μου,  ΝΑΙ έξω από το ευρώ!
Αν είναι να είμαι προτεκτοράτο της Γερμανίας,    ΝΑΙ έξω από το ευρώ!
Αν είναι να είμαι ο επαίτης/παρίας του κόσμου,  ΝΑΙ έξω από το ευρώ!
Αν είναι να γίνω o θαλαμηπόλος των Γερμανών,  ΝΑΙ έξω από το ευρώ!
Αν είναι να γίνω o αποδιοπομπαίος του κόσμου, ΝΑΙ έξω από το ευρώ!
Αν είναι να γίνω η ντροπή της ιστορίας μου,         ΝΑΙ έξω από το ευρώ!
Αν είναι να βλέπω υπαίτιους εκτός φυλακής,       ΝΑΙ έξω από το ευρώ!
Αν όμως δεν μ’ ενδιαφέρει τίποτε από αυτά παρά μόνον η ευμάρια η ΔΙΚΗ ΜΟΥ και των παιδιών ΜΟΥ.
Αν μ’ ενδιαφέρει να περνώ ΕΓΩ καλά, να έχω ΕΓΩ να τρώω και τα παιδιά ΜΟΥ.
Να βολεύονται τα παιδιά ΜΟΥ κι ΕΓΩ, αδιάφορα σε ποια κεφάλια πατάμε. Αδιάφορο αν ο διπλανός μου πεινάει, υποφέρει, κατατρέχεται, καταστρέφεται. Αδιάφορο αν τα παιδιά του βρίσκονται έξω από το πλέγμα της εξουσίας που ΕΜΕΙΣ οι διαπλεκόμενοι ορίσαμε με συντεταγμένες ανταπόδωσης, με απλά λόγια πελατειακά. ΝΑΙ μέσα στο ευρώ!
Και δε πάει να καεί το σύμπαν, η Ελλάδα, η κοινωνία. ΕΓΩ να περνάω καλά. Εγώ και τα παιδιά ΜΟΥ!
Εγώ είμαι εγώ και τα ‘χω βρει
με τη δική μου φάτσα
κι ας είμαι αδέσποτο σκυλί
και μπερδεμένη ράτσα.
Κράτα εσύ το όνομα,
κρατάω εγώ τη χάρη,
κράτα εσύ όλη τη γη,
κρατάω το φεγγάρι.
(Στίχοι Γιάννης Δεσύπρης Μουσική Β. Παπακων/νου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews